Een (minder) Leuk Bezoekje Aan Valetta

22 oktober 2019 - Valletta, Malta

Zondag 13 oktober ben ik samen met Janne, haar moeder en tante naar Valetta geweest. De moeder en tante van Janne waren woensdag 9 oktober aangekomen en gingen maandagochtend 14 oktober weer naar huis.

Rond 14:00 uur hebben we de bus vanaf ons huis naar Valetta gepakt. Daar aangekomen hebben we de stadswandeling gedaan en zijn we weer langs alle bezienswaardigheden gelopen.  ‘ s avonds hebben we lekker wat gegeten en als toetje hebben we een lekker (bloemen-) ijsje gegeten. Daarna zijn we weer richting de bushalte gelopen want het was 22:10 uur en om 22:20 uur ging de bus die Janne en ik moesten pakken naar huis. We liepen heel rustig over straat toen er opeens van boven kei hard een ei op ons werd gegooid. We zaten alle 4 helemaal onder, bah!! Snel naar de fontein lopen en al het ei van ons afpoetsen!!! Gelukkig was het in niemand z’n haren terecht gekomen. Mijn benen zaten helemaal onder en ook op mijn armen zat overal ei. Nadat we onszelf een beetje hadden schoongemaakt zijn we verder gelopen naar de bussen. Natuurlijk hadden Janne en ik onze bus gemist haha! Maar dat was niet zo erg want even later kwam er nog een bus dus die hebben we toen maar gepakt. We hebben eerst nog afscheid genomen van de moeder en tante van Janne want hun bus stond er al wel. Het was een hele leuke gezellige dag alleen het ei incident was iets minder... Gelukkig kunnen we er nu wel mee lachen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl