De Aankomst Op Malta

31 augustus 2019 - Żejtun, Malta

Ik en Janne zijn woensdagmiddag aangekomen op Malta. Het afscheid op het vliegveld in Eindhoven was even moeilijk maar zodra we daar voorbij waren was het al snel goed. Toen kon het avontuur écht beginnen. 4 maanden Malta.. wow! Dat drong op dat moment wel even goed tot ons door. Heel vet maar ook héél spannend. Verder was alles goed gegaan. Van de vlucht zelf heb ik niet veel meegemaakt want ik heb vooral geslapen maar we waren 's middags rond 13:30 geland op het mooie en warme Malta. We stapte het vliegtuig uit en er kwam meteen een warme lucht over ons heen. 38 graden.. pffoe dat is even wennen. We liepen meteen daar naar de koffers die er gelukkig snel waren. Elaine en haar man Victor stonden ons al op te wachten. Bij hun gaan wij de komende 4 maanden in huis wonen. Ze waren super aardig en wij liepen met hun mee naar de auto. We moesten een kleine stukje rijden maar we waren al snel bij het huis. We kregen meteen een rondleiding en Janne en ik hadden de kamers verdeeld. Ik op de eerste verdieping en Janne op zolder. Even samen op de kamer bijkletsen over alle indrukken die we zo ver hadden opgedaan. Daarna gingen we naar beneden en maakte we kennis met hun zoontje Calvin van 5. Ze hebben ook nog een dochter Shanaya van 9 maar die was niet thuis. Rond 15:00 uur hadden we pasta pesto als lunch. Daarna zijn we naar boven gegaan om onze koffers uit te pakken en de kamers in te richten. Daarna hebben we samen nog even op de kamer gezeten en alles nabesproken. Om 20:30 uur gingen we avondeten. We hadden kip, aardappeltjes en salade. Het was heel lekker maar wel veel. Daarna zetten ze ook nog  brood en camembert neer op tafel. Janne en ik keken elkaar aan, oké zo gaat dat dus hier. Veel eten haha! Na het eten zijn we weer naar boven gegaan. We hadden gezellig bij mij op de kamer een film gekeken op Netflix en toen zijn we gaan slapen. Toen Janne naar haar kamer was en ik alleen in bed lag drong het opnieuw tot me door. De komende 4 maanden ben ik hier. Dat vond ik toch wel een beetje moeilijk en heel spannend. Nu eerst maar snel slapen met de ventilator aan natuurlijk !!

1. Britt:
    31 augustus 2019
    Super dat je dit bijhoud. Ben benieuwd naar alle verhalen van dit te leuke avontuur!
    En.... goed insmeren he ;)
    xx
  2. Maud:
    31 augustus 2019
    Haha geweldig! Veel plezier allebei! Kan niet wachten tot het volgende verhaal 👍🏻 Xx
  3. Gabriëlle:
    31 augustus 2019
    Super leuk om alles te kunnen lezen over je geweldige avontuur! hou ons op de hoogte xx
  4. Pappa en mamma:
    1 september 2019
    Mooi verhaal , veel fun en have a nice time XXX
  5. Monique:
    1 september 2019
    Hey Anouk mooi om te lezen hoe je alles mee maakt daar, leuk! Op naar een nieuw verhaal!xxx
  6. Inge de Kroon:
    2 september 2019
    Fijn dat de reis en ontvangst goed gegaan zijn Anouk. Leuk om mee te kunnen lezen over jouw ervaringen.